Rossmann testuje Scan&Go

Od 4 sierpnia sieć drogerii oferuje pierwszym klientom w Niemczech możliwość samodzielnego skanowania zakupów za pomocą smartfona.

Pod hasłem „Scan & Go – Kupuj szybciej z aplikacją Rossmann” sieć drogerii promuje tę usługę w oddziale w Hanowerze, a za klika dni również w oddziałach w Münster i Nordenham - donosi Lebensmittel Zeitung.

- Pierwszym krokiem jest test. Jednak jeżeli rozwiązanie spodoba się klientom, możliwe jest jego szybkie wdrożenie - mówi Michał Rybak, dyrektor zarządzający ds. sprzedaży, IT i Logistyki w Rossmannie.

i podkreśla, że w oddziałach Rossmanna zawsze będzie możliwość skorzystania z tradycyjnej formy zapłacenia za zakupy w kasie. - Chodzi o to, aby klient miał wybór pomiędzy różnymi formami realizacji transakcji - dodaje.

Jak to działa? Funkcja Scan&Go zintegrowana jest z aplikacją Rossmanna. Płatności można dokonać w tradycyjnych kasach obsługiwanych przez pracownika sieci lub w kasach samoobsługowych, gdzie klient róznież sam skanuje zakupione produkty. Dane są przesyłane poprzez zeskanowanie kodu QR wygenerowanego przez aplikację.

W ramach usługi Scan&Go Rossmann korzysta z oprogramowania Shopreme, które może również skanować produkty offline w obszarach sklepu. W Polsce sieć od dłuższego czasu oferuje Scan& Go w oparciu o inne oprogramowanie aplikacji.

Joanna Hamdan 12721 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.