Bestsellery Rockowego Sklepu Lidla

Wśród nich między innymi banany i arbuz.

Kolejna, 27. edycja Pol’and’Rock Festival za nami. Już po raz 11. na terenie wydarzenia działał festiwalowy sklep Lidl Polska, który dostarczał klientom niezbędnych w trakcie wydarzenia produktów spożywczych i artykułów przemysłowych.

O sprawną i komfortową obsługę klientów dbało ponad 250 pracowników z całej Polski. Zakupy można było zrobić w sali sprzedaży, której powierzchnia wynosiła 800 mkw.

W tym roku po raz pierwszy w polowym sklepie Lidl Polska zostały zainstalowane kasy samoobsługowe, które wraz z kasami tradycyjnymi usprawniły obsługę klientów.

A po jakie produkty najchętniej sięgali festiwalowicze?

Jak informuje Lidl zdecydowanie największym powodzeniem cieszyły się banany i arbuz, których sprzedano aż 4 tony. Równie chętnie wybieranymi produktami były: pomidory, borówka, bagietka czosnkowa, bułki wiejskie, napój kawowy, woda niegazowana, napoje energetyzujące, chipsy, kabanosy, sok pomarańczowy oraz lody. Wśród asortymentu przemysłowego zainteresowaniem cieszyły się środki odstraszające komary, szczoteczki do zębów, mata termiczna oraz lampka kempingowa.

Joanna Hamdan 12721 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.