OTCF. 4F Fuel

Nowa linia żywności funkcjonalnej i suplementów diety.

OTCF – właściciel marki 4F – rozpoczął ekspansję na nowym dla siebie polu, czyli w kategorii żywności funkcjonalnej i suplementów diety.

Nowa marka 4F Fuel nawiązuje nazwą i estetyką do flagowego brandu cieszącego się zaufaniem i renomą wśród klientów. 4F Fuel jest naturalnym rozwinięciem dotychczasowych propozycji marki, wypływającym z troski o zdrowie, aktywność sportową, rozwijanie pasji i promocję zdrowego stylu życia.

Jak zapewnia producent 4F Fuel to żywność funkcjonalna i suplementy diety, które mają pomóc w komponowaniu i uzupełnianiu zbilansowanej diety, służyć wsparciu poprawy wyników sportowych, a w dodatku stanowią odpowiedź na bardzo wyraźne zapotrzebowanie na produkty wegańskie, wegetariańskie oraz ze składnikami pochodzenia naturalnego.

Linie produktowe dla aktywnych fizycznie osób o zróżnicowanych potrzebach i upodobaniach skomponowano w oparciu o najnowsze trendy rynkowe oraz doświadczenie specjalistów i zamiłowanie do zdrowego stylu życia.

4F Fuel Regular jest wsparciem w treningu i codziennym życiu. 4F Fuel Vega to linia oparta na
produktach wegańskich, wegetariańskich i składnikach naturalnego pochodzenia. 4F Fuel Pro – która
pojawi się w sprzedaży niebawem – stworzono z myślą o profesjonalistach i zawodowych sportowcach.

Od 2 sierpnia 4F Fuel Regular i Vega dostępne są w sprzedaży w sklepach stacjonarnych 4F oraz ogólnopolskich sieciach handlowych. Niedługo ruszy sprzedaż w siłowniach i sklepach. Zakupów można dokonywać również online na stronie: https://4f.com.pl/4f-fuel.html.

Joanna Hamdan 12721 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.