Glovo Polska z nowymi managerami

Do zespołu dołączyli Jakub Sobczak, country growth & marketing manager, Maciej Jeleński, PR & public affairs manager, oraz Bartosz Załuski pełniący rolę brand marketing services managera.

Glovo mocno stawia na nowe inwestycje oraz rozwój na polskim rynku. Aplikacja delivery, która rozpoczęła działalność w naszym kraju w lipcu 2019, została pobrana przez polskich użytkowników ponad 3 miliony razy. Kataloński gigant właśnie powiększył polski zespół o trzech nowych managerów.

I tak z początkiem czerwca Maciej Jeleński objął stanowisko PR & public affairs managera. Do Glovo dołączył wprost z Parlamentu Europejskiego, gdzie pełnił rolę doradcy prasowego oraz politycznego, odpowiedzialnego między innymi za projekty legislacyjne i komunikacyjne z zakresu transportu, turystyki oraz praw kobiet, a także równouprawnienia. Wcześniej pracował jako ekspert ds. public relations oraz public affairs w Konfederacji Lewiatan oraz sektorze finansowym i bankowym.

Z kolei od lipca Jakub Sobczak wzmocnił Glovo jako country growth & marketing manager. Marketer z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży spożywczej, kosmetycznej i OTC, pracował dla znanych marek zarówno na poziomie lokalnym, jak w regionie Europy Środkowej i Wschodniej. W Glovo będzie odpowiadał za kreowanie oferty odpowiadającej na potrzeby użytkowników oraz wspieranie rozwoju partnerów biznesowych.

Natomiast z początkiem lipca, nowym brand marketing services managerem Glovo został Bartosz Załuski, który wraz ze swoim zespołem odpowiada za budowanie relacji i współpracy między Glovo a największymi markami na rynku. Kieruje również sprzedażą narzędzi marketingowych dostępnych w ramach platformy. Wcześniej pracował dla takich firm jak Coca-Cola HBC, Diageo i Bacardi, zdobywając szerokie doświadczenie w obszarze zarządzania sprzedażą i marketingu.

Joanna Hamdan 12721 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.