Żabka testowała w weekend nowy koncept

Pierwszy mobilny sklep sieci Żabka działał od soboty do niedzieli na Stadionie Wrocławskim, gdzie odbywał się Wrocław Tattoo Konwent. Nie jest wykluczone, że od września mobilne Żabki mogą pojawić się także w okolicach szkół i uczelni.

Mobilna Żabka to nowy koncept sklepów testowanych przez sieć Żabka. Klienci będą mogli zrobić w nich szybkie zakupy na targach, koncertach, wydarzeniach sportowych i kulturalnych. W przyszłości mobilne Żabki mogą pojawić się także w okolicach szkół i uczelni, a w sezonie urlopowym w miejscowościach letniskowych.

Będzie w nich można kupić ciepłe przekąski, jak np. popularne wśród klientów sieci hot dogi i burgery, kanapki, sałatki oraz ciepłe i zimne napoje, w tym gorącą, świeżo mieloną kawę.

– Sklepy Żabka są obecne zarówno w dużych aglomeracjach, jak i małych miejscowościach. Staramy się być jak najbliżej naszych klientów, dlatego tworzymy nowe rozwiązania, umożliwiające im skorzystanie z naszej oferty także w miejscach, w których spędzają oni wolny czas. Nowy koncept jest mobilny, a to oznacza, że stoisko jest montowane na czas eventu i demontowane po jego zakończeniu, by mogło funkcjonować na kolejnych wydarzeniach – mówi Adam Manikowski, dyrektor zarządzający Żabka Polska.

Design i konstrukcja stoiska jest spójna z charakterem Żabki. Dzięki zastosowaniu mobilnych, zmiennych, łatwo adaptowalnych elementów wyposażenia, asortyment w mobilnych Żabkach podczas kolejnych eventów będzie dobierany indywidualnie, na podstawie profilu wydarzenia oraz profilu klienta.

Pierwsza mobilna Żabka pojawiła się w strefie gastronomicznej Wrocław Tattoo Konwent. Wydarzenie odbyło się na Stadionie Wrocławskim 31 lipca – 1 sierpnia br. Zapytaliśmy sieć o podsumowanie debiutu, czekamy na odpowiedz. Jak na razie ustaliliśmy, że po zakończeniu Wrocław Tattoo Konwent mobilna Żabka będzie testowana na kolejnych wydarzeniach w całej Polsce.

Spółka Żabka Polska jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 7400 placówek prowadzonych przez ponad 6000 franczyzobiorców pod marką Żabka. Jej sklepy są odwiedzane codziennie przez ponad 2,5 miliona klientów, a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej niż 300 m od najbliższej Żabki.

Katarzyna Pierzchała 4661 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.