Rituals Cosmetics zadebiutuje w Polsce w sierpniu

Swój pierwszy salon marka otworzy 4 sierpnia w warszawskim centrum handlowym Westfield Arkadia.

Z tej okazji na pierwszych 100 klientów, którzy dokonają nawet najmniejszego zakupu w sklepie, czekają torby z prezentami. Dodatkowo przez kolejne dni od otwarcia Rituals oferować będzie wiele niespodzianek: patyczki zapachowe mini przy zakupie za 190 zł, mgiełki do włosów i ciała przy zakupie za 275 zł, lub też świecę zapachową przy większych zakupach za 450 zł.

Rituals to marka, która powstała w 2000 roku w Holandii i jako pierwsza połączyła w swojej ofercie kosmetyki do ciała oraz zapachowe produkty do domu.

Marka obecna jest w 33 krajach, w 2650 sklepach (format shop-in-shop) i posiada ponad 850 sklepów niezależnych. Jest także dostępna w kanale Travel Retail: 140 promach i statkach rejsowych, 12 sklepach lotniskowych, a także w ponad 2500 luksusowych hotelach butikowych.

W 2020 w Amsterdamie powstał pierwszy niestandardowy format sklepu: The House of Riutals, a maju 2021 roku otworzyły się w nim dwa nowe piętra z pierwszym na świecie konceptem Body Spa i Mind Spa.

Kolejny salon marki w naszym kraju pojawi się również w sierpniu w warszawskim centrum handlowym Sadyba Best Mall.

Zdjęcie: Shutterstock

Joanna Hamdan 12721 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.