Aldi stawia na lokalność

Obecnie w asortymencie sieci jest ponad 1200 produktów oznaczonych logotypem z biało-czerwoną flagą, kupowanych po sąsiedzku od lokalnych producentów.

- Od lat kupujemy po sąsiedzku, od lokalnych gospodarzy, a oni odwdzięczają się nam produktami, które są zawsze świeże i zawsze najwyższej jakości. Robimy to, bo wiemy jak ważne jest, by nasi klienci na półkach sklepowych Aldi mogli znaleźć różnorodność i jakość. Dzięki temu mamy nadzieję, że każdy kto raz odwiedzi nasz sklep będzie wracał już zawsze, w myśl hasła Raz Aldi zawsze Aldi - mówi Przemysław Nowak, dyrektor pionu zarządzania kategoriami w Aldi Polska.

Dzięki współpracy z lokalnymi dostawcami w sklepach Aldi regularni przybywa produktów z certyfikatami takimi jak: Jakość i Tradycja czy Dziedzictwo Kulinarne. Sieć od zawsze dba o jasne i dokładne oznaczanie kraju pochodzenia oferowanych produktów, dlatego na oznaczeniach znajdują się: kod EAN lub kod PLU, informacje o dostawcy i kraju pochodzenia produktu. Dodatkowo produkty polskiego pochodzenia oznaczane są specjalnym symbolem Produkt Polski.

Jak zaznacza sieć dzięki współpracy z lokalnymi dostawcami Aldi nie tylko wspiera to, co polskie i oferuje klientom różnorodność i najwyższą jakość produktów, ale optymalizuje również procesy logistyczne i przyczynia się do rozwoju lokalnych przedsiębiorców.

Joanna Hamdan 12721 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.