"Więcej warzyw" w sosach Łowicz

Marka wystartowała z nową kampanią.

Łowiczowy spot „Więcej warzyw” jest wyśpiewywany do melodii przeboju Backstreet Boys – „Everybody”. Marka zachęca w nim do wzbogacania diety w warzywa i co więcej, to ułatwia – bo w sosach spaghetti serwuje ich prawie kilogram (850 g na słoik 500 g).

Bohaterowie kampanii to różni ludzie, którym w życiu towarzyszą właśnie warzywa. Czy to na polu uprawnym, podczas dostarczania plonów, w sklepie, czy przy obiedzie – zachęcają, by jeść więcej warzyw.

Kampania obejmuje emisję spotu w telewizji i w radiu, działania digitalowe, w tym w social mediach, a także komunikację na ekranach bankomatów.

Joanna Hamdan 12721 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.