W Pizzy Hut zamówisz online do stolika

Polska jest pierwszym krajem, w którym wdrożono rozwiązanie mające usprawnić bezdotykową obsługę w restauracjach Pizza Hut, również na wypadek czwartej fali pandemii.

Pizza Hut przy współpracy z PayU, wprowadza nowy, bezkontaktowy sposób obsługi klienta restauracji. W lokalach sieci można już skorzystać z usługi „Zamów online do stolika”. Umożliwia ona złożenie zamówienia oraz dokonanie płatności bez potrzeby oczekiwania na kelnera.

- Ostatni rok był dla całej branży gastronomicznej czasem pełnym wyzwań i wprowadzania nowych rozwiązań. Aby umożliwić naszym klientom jeszcze szybszą i bezpieczną formę zamawiania, wdrożyliśmy funkcjonalność zapewniającą mobilną i bezkontaktową realizację transakcji – po dokonaniu zamówienia i płatności online, kelner przynosi jedzenie do stolika. Wdrożenie usługi rozpoczęliśmy w Polsce, jednak nie wykluczamy rozszerzenia jej na inne kraje Europy Środkowo-Wschodniej - mówi Aleksandra Chojnacka, digital manager w Pizza Hut.

Aby skorzystać z nowego sposobu obsługi, klient posiadający zainstalowaną w telefonie aplikację „Pizza Hut” wybiera w niej restaurację, w której się znajduje, wskazuje pozycje w menu, które chce zamówić, liczbę osób oraz numer stolika, a na koniec potwierdza zamówienie i dokonuje płatności poprzez system PayU.

Usługa działa także dla osób, które nie mają aplikacji. W takiej sytuacji wystarczy, że zeskanują kod QR znajdujący się na stoliku, dzięki czemu zostaną przeniesieni na stronę internetową restauracji, w której się znajdują i tam przejdą dokładnie taki sam proces, jak opisany powyżej.

Klienci Pizza Hut, którzy zdecydują się skorzystać z usługi „Zamów online do stolika”, podczas płatności smartfonem mogą użyć specjalnego kodu: KLIKNIJ20%, dzięki któremu otrzymają 20% rabatu od całego zamówienia.

Aplikacja Pizza Hut dostępna jest na systemy Android, iOS i Huawei.

Należąca do AmRest Holdings SE marka Pizza Hut obecna jest na świecie od ponad 60 lat. Pierwsza restauracja w Polsce została otwarta w roku 1992 na wrocławskim Rynku. Obecnie na terenie naszego kraju działa ponad 150 lokali tej sieci.

Joanna Hamdan 12721 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.