Prawie 6,5 tys. zaszczepionych w centrach EPP

EPP, właściciel centrów handlowych w Polsce, włączył się w ogólnopolską akcję promocji szczepień przeciw COVID-19 "Ostatnia prosta", wprowadzając i aktywnie promując punkty szczepień w swoich obiektach na terenie całego kraju.

Dodatkowo firma nieodpłatnie udostępniła 160 nośników reklamowych w swoich obiektach na potrzeby kampanii promującej szczepienia. Działania wspierające Narodowy Program Szczepień są częścią wspólnej inicjatywy Polskiej Rady Centrów Handlowych, Kancelarii Prezesa Rady Ministrów oraz całej branży centrów handlowych. Akcja ma na celu promocję szczepień jako jedynego skutecznego sposobu na zapobieganie kolejnej fali pandemii.

Pierwsze placówki zapewniające bezpieczną i szybką możliwość zaszczepienia się ruszyły w pięciu centrach EPP: Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu, szczecińskim Galaxy, Galerii Młociny w Warszawie, włocławskiej Wzorcowni i King Cross Marcelin w Poznaniu.

Przynosi to efekty. W Centrum Galaxy w Szczecinie z możliwości szczepień skorzystało w ciągu niecałego miesiąca blisko 4500 osób. We włocławskiej Wzorcowni ponad 1,5 tys. klientów. Docelowo w sezonie jesiennym liczba centrów EPP z punktami szczepień ma wzrosnąć. Kolejne punkty są sukcesywnie uruchamiane w dostępnych lokalach, przychodniach i aptekach na terenie centrów.

 – Uważamy, że powszechne szczepienia są w tej chwili najważniejszym działaniem w walce z pandemią. Bez wahania odpowiedzieliśmy na apel PRCH-u, organizując punkty i promując ideę szczepień w naszych obiektach – mówi Rafał Kwiatkowski, członek zarządu i wiceprezes ds. operacyjnych w EPP. - Centra handlowe EPP, od lat zintegrowane z lokalną społecznością, docierają do wielu osób z różnych grup wiekowych, dlatego są dobrym kanałem do komunikacji tak ważnego społecznie tematu. Zachęcamy, aby osoby, które dotąd nie zdecydowały się zaczepić, np. ze względu na konieczność wcześniejszej rejestracji lub niedogodną lokalizację, skorzystały z wygodnej i bezpiecznej opcji szczepień w jednym z naszych centrów handlowych – dodaje.

Docelowo we wszystkich w centrach EPP ma być dostępna opcja zaszczepienia bez wcześniejszej rejestracji, co ma zachęcić jeszcze więcej osób do przyjęcia szczepionki.

 Branża handlowa walczy z COVID-19

Włączenie się centrów handlowych do ogólnopolskiej kampanii promocji szczepień to przejaw odpowiedzialnego i zaangażowanego działania całej branży. Swój udział w akcji ”Ostatnia prosta” zadeklarowało już ponad 100 centrów handlowych.

 – Głównym celem na najbliższe tygodnie i miesiące jest utrzymanie pełnej operacyjności centrów handlowych. Jako firma i branża potrzebujemy podtrzymania ciągłości handlu, aby generować obroty. Tylko zyskując odporność zbiorową w wyniku szczepień jesteśmy w stanie przezwyciężyć pandemię, chronić zdrowie i życie ludzi, dbać o gospodarkę oraz zapobiec kolejnym lockdownom, które są bardzo dotkliwe dla naszej branży – podkreśla Rafał Kwiatkowski.

EPP jest największym w Polsce właścicielem centrów handlowych pod względem posiadanej powierzchni najmu brutto (GLA). Portfel firmy obejmuje 36 projektów (29 handlowych, 6 biurowych oraz jeden wielofunkcyjny w trakcie planowania) o łącznej wartości około 2 mld euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion mkw.

 

 

Katarzyna Pierzchała 4661 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.