Barbora.pl jest już w Trójmieście, za chwilę w Łodzi

Mieszkańcy Gdańska, Gdyni i Sopotu mogą już robić zakupy spożywcze w nowym sklepie online. Działalność na trójmiejskim rynku rozpoczęła Barbora.pl - lider e-grocery w krajach bałtyckich.

Barbora zadebiutowała w Polsce w styczniu 2021 r. Pierwszym miastem, które mogło skorzystać z oferty sklepu jest Warszawa oraz tereny jej aglomeracji. Internetowe zakupy spożywcze na Barbora.pl robi tu już około 15 000 mieszkańców. Po udanym debiucie w stolicy kraju, Barbora wdraża następny etap rozwoju działalności w Polsce. Gdańsk, Gdynia i Sopot oraz okoliczne miejscowości – to kolejny obszar, który znalazł się w zasięgu sklepu internetowego.

- Od wejścia na polski rynek konsekwentnie wdrażamy nowe standardy codziennych zakupów spożywczych przez Internet. Wierzymy, że teraz uda nam się do nich przekonać również mieszkańców Trójmiasta i okolic, a lada moment także klientów z Łodzi – mówi Andrius Mikalauskas, CEO Barbory w Polsce.

Dodaje, że wysoka jakość obsługi, szybka i wygodna dostawa produktów tego samego dnia oraz proklienckie podejście to wyróżniki marki Barbora. – Coraz więcej z nas przekonuje się, że zakupy w e-sklepie oszczędzają czas i są wygodniejszym sposobem na szybkie zaopatrzenie się w produkty codziennego użytku. Praca zdalna, zakupy online, wirtualne spotkania i inne nawyki, które przyniosła pandemia, pozostaną z wieloma konsumentami także po tym kryzysie zdrowotnym - uważa.

Zakupy zrealizowane na Barbora.pl do godziny 17.00 są dostarczane pod wskazany adres jeszcze tego samego dnia. Dzięki temu do domów klientów trafiają świeże produkty, w tym pieczywo, ryby, mięso oraz warzywa i owoce od lokalnych dostawców. Mogą oni również rezerwować preferowane terminy dostawy oraz uzupełniać listę produktów już po zakończeniu transakcji.

Transport zakupów odbywa się specjalnie dostosowanymi do tego celu vanami, wyposażonymi w urządzenia chłodnicze i zamrażarki. Dostawa jest bezpłatna od 100 zł wartości zamówienia.

Barbora.pl kusi też wyjątkowymi ofertami, zapewniające znaczną oszczędność w domowym budżecie. Co tydzień kolejne wybrane i ulubione produkty Polaków (TOP 5) są dostępne w bardzo atrakcyjnych cenach. Promocje sięgają ponad 60%. Z okazji wejścia do Trójmiasta marka oferuje dodatkowo 25 zł zniżki na pierwsze zakupy oraz bezpłatną dostawę do domu.

Spółka należy do Grupy Maxima. Działa w Polsce w oparciu o model biznesowy, który wpłynął na sukces firmy w krajach bałtyckich. Na Litwie, Łotwie i w Estonii marka jest największym operatorem e-handlu żywnością oraz artykułami codziennego użytku. Strategicznym partnerem Barbory i głównym dostawcą towarów w Polsce jest sieć Stokrotka, zarządzana przez Grupę Maxima.

Swoją działalność rozpoczęła na Litwie w 2014 r. Jej obroty w 2020 roku wzrosły ponad dwukrotnie i wyniosły 104 mln EUR.

Katarzyna Pierzchała 4661 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.