Marka True men skin care wchodzi do Notino

Wejście do największej drogerii internetowej w Europie to kolejny etap ekspansji i budowania międzynarodowego brandu, a także następny krok dla rozwoju silnej sieci dystrybucji.

Jak mówi Maciej Adamaszek, twórca True men skin care i prezes FerrumLabs, mimo obecności na rynku od zaledwie kilku miesięcy firma narzuciła sobie duże tempo rozwoju, od początku zakładając ekspansję na rynki zagraniczne.
 
- Z jednej strony mamy status paneuropejskiego partnera Amazon Prime – największej platformy e-commercowej na świecie, a z drugiej współpracę z największą europejską drogerią. To ogromna motywacja i droga do spełnienia naszych globalnych ambicji, a mogę już teraz zdradzić, że szykujemy kolejne newsy związane z dużymi współpracami i jeszcze większą dystrybucją - podkreśla Maciej Adamaszek.
 
Nawiązanie kolejnej współpracy z dużą siecią - Notino - to według niego dobra wiadomość dla obecnych i potencjalnych akcjonariuszy spółki – od kilku tygodni na platformie Beesfund trwa emisja akcji FerrumLabs o łącznej wartości 1,5 mln zł. Środki pozyskane z emisji spółka zamierza przeznaczyć m.in. na dalszy rozwój marki, zwiększenie skali produkcji i rozszerzenie asortymentu.
 
- Zapraszamy wszystkich chętnych, którzy chcą współtworzyć z nami wyjątkową, międzynarodową markę na bardzo perspektywicznym rynku kosmetycznym dla mężczyzn. Na tę chwilę mogę śmiało powiedzieć, że idziemy jak burza. Wierzę, że zgromadzenie wokół nas zaangażowanej społeczności akcjonariuszy będzie stanowiło kolejną siłę napędową i motywację do dalszego, dynamicznego rozwoju - dodaje Maciej Adamaszek.
 
True men skin care to polska, pielęgnacyjna marka stworzona z myślą o nowoczesnych, dbających o siebie mężczyznach w każdym wieku. Właścicielem i producentem marki jest FerrumLabs, a pomysłodawcą przedsięwzięcia biznesmen i twórca marek, Maciej Adamaszek, który dostrzegł niszę na rynku kosmetyków dla mężczyzn.
 
Produkty True men skin care weszły już na 8 rynków europejskich. Poza Polską, można je kupić w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Szwajcarii, Austrii, Hiszpanii, Francji oraz we Włoszech. 
Joanna Hamdan 12721 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.