Kubuś Baby z pierwszą kampanią

Promowana jest w niej linia produktów dla niemowląt i małych dzieci już od 4. miesiąca.

W spocie promującym linię marka pokazuje, że Kubuś Baby to najlepszy sposób na wygodną, smaczną i bezpieczną przekąskę.

Jak zaznacza producent wszystkie produkty od Kubusia Baby są bez dodatku cukru, a zgodnie z przepisami prawa również bez konserwantów i bez barwników. Dodatkowo spakowane są one do wygodnych opakowań – musy do lekkich saszetek z bezpiecznym korkiem, a produkty do picia do butelek z korkiem niekapkiem.

W ramach kampanii 360 stopni prowadzone jest silne wsparcie obejmujące m.in. emisję spotu w telewizji, na platformach VOD oraz w social mediach, a także intensywną kampanię odsłonową w digitalu. Produkty Kubuś Baby będą również promowane przez znanych influencerów.

Joanna Hamdan 12721 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.