Żabka stawia na lokalne pieczywo

Każdy franczyzobiorca prowadzący sklep ma do dyspozycji przynajmniej dwie rekomendowane piekarnie z jego okolicy i do niego należy wybór, jaki chleb trafi na sklepową półkę - podkreśla Żabka.

Pieczywo jest ważnym elementem posiłków Polaków. Wiele osób nie wyobraża sobie dnia bez kanapki ze świeżej bułki lub ulubionego chleba. Chleb jest także ważnym dodatkiem do zup, sałatek czy sosów. Klienci Żabki bardzo często odwiedzają sklepy, aby nabyć świeże pieczywo na śniadanie lub kolację. Wśród najczęściej sprzedawanych produktów w tej kategorii są wypiekane w sklepie bułki: kajzerka, pszenna i grahamka.

– Klienci mojego sklepu chętnie wybierają chleby z lokalnych piekarni, gdyż oferują one naprawdę wysokojakościowe wyroby, wytwarzane tradycyjnymi metodami. Dużą popularnością cieszą się także wypiekane na miejscu w sklepie bułki, które można nabyć nawet w godzinach popołudniowych i wieczornych. Cieszę się, że mogę współpracować z innymi firmami z regionu. To ważne, aby lokalny biznes się wspierał – mówi Agnieszka Tomaszewska, franczyzobiorczyni sklepu w Raszynie.

Sieci Żabka zależy na tym, aby klienci mogli znaleźć swoje ulubione pieczywo w najbliższej Żabce, dlatego stawia na współpracę ze sprawdzonymi, lokalnymi piekarniami. Każdy franczyzobiorca prowadzący sklep ma do dyspozycji przynajmniej dwie rekomendowane piekarnie z jego okolicy i do niego należy wybór, jaki chleb trafi na sklepową półkę. Operator zwraca baczną uwagę na preferencje smakowe klientów, dlatego w każdym z regionów kraju współpracę z wybranymi piekarniami poprzedzają liczne badania, testy i degustacje tak, aby dostarczane przez nie pieczywo sprostało oczekiwaniom klientów i wymogom jakościowym sieci.

Obecnie, w zależności od regionu, na półkach sklepów Żabka klienci mogą znaleźć chleby m.in. takich firm jak Bochen, Pellowski, Szabelski, Piekuś, Putka czy Familijna. Wszystkie przedsiębiorstwa to lokalne piekarnie z wieloletnimi tradycjami. Charakteryzują się tym, że stawiają na smak, naturalne składniki i dopracowane w szczegółach receptury. Na co dzień we współpracujących z lokalnymi piekarniami sklepach Żabka można znaleźć pochodzące z nich pieczywo w 4-5 rodzajach.

Żabka Polska jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 7300 placówek prowadzonych przez ponad 6000 franczyzobiorców pod marką Żabka. Jej sklepy są odwiedzane codziennie przez ponad 2,5 miliona klientów, a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej niż 300 m od najbliższej Żabki.

Katarzyna Pierzchała 4661 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.