ZM Pekpol startuje z nową stroną www

Szata graficzna przeszła redesign, zmieniła się także struktura witryny, dzięki czemu użytkownicy mogą korzystać z niej w prosty i komfortowy sposób.

Jak zapewnia producent, nowoczesny i funkcjonalny layout oraz kafelkowy układ sprawiają, że nawigowanie po witrynie jest proste i bardziej intuicyjne, a dostęp do informacji o produktach szybszy i pełniejszy.

W poszczególnych zakładkach oprócz wiedzy na temat produktów marki, użytkownicy znajdą m.in. informacje o firmie, aktualności oraz przepisy kulinarne - wszystko w przystępnej, klarownej formie.

Dodatkowo na potrzeby efektywnej komunikacji z dostawcami producent uruchomił dostęp do platformy zakupowej.

- Naszym celem było zgromadzenie całej komunikacji z naszymi dostawcami w jednym miejscu. Zainteresowani mogą założyć na niej własne konto, a także przeglądać nasze zapytania ofertowe i składać oferty na zapytania zamknięte i otwarte – w tym wypadku nie trzeba logować się do platformy zakupowej. System platformy jest prosty i intuicyjny, co prowadzi do zwiększenia transparentności realizowanych działań zakupowych - tłumaczy Małgorzata Wódkiewicz, kierownik marketingu w ZM Pekpol.

Nowa strona została przystosowana do wersji mobilnej, dlatego bez problemu i równie komfortowo można korzystać z niej na smartfonach i tabletach.

Joanna Hamdan 12721 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.