Delikatesy Deli2 wkraczają do Łodzi

Od 29 lipca e-sklep dostarczać będzie produkty premium także Łodzianom. Do tej pory e-delikatesy premium dostępne były na terenie Warszawy i okolic. Plany marki sięgają jeszcze dalej.

W czwartek, 29 lipca, delikatesy internetowe Deli2 rozpoczną swoją działalność na rynku łódzkim. To, poza Warszawą, druga lokalizacja, w której platforma będzie działać. Jak twierdzi Bartosz Kazimierczuk, prezes zarządu Deli2 i Tower Investments, do tej pory łodzianie często jeździli do Warszawy po zakupy i bardziej zróżnicowaną ofertę produktów premium. - Dzięki Deli2.pl mieszkańcy Łodzi będą mogli na jednej platformie i w jednej dostawie nabyć produkty warszawskich delikatesów, piekarni, cukierni, sklepów specjalistycznych, rzeźników, czy winiarni. Dostawa odbywać się będzie od poniedziałku do soboty w ciągu 24 h od złożonego zamówienia - zapowiada. - Liczymy na duże zainteresowanie platformą Deli2 w Łodzi, która tak naprawdę ma ułatwić robienie mieszkańcom zakupów i zaoszczędzić ich cenny czas - dodaje.

Zdradza również kierunki rozwoju dla marki Deli2. Będą to Wrocław, Trójmiasto, Kraków, Poznań i Katowice.

W ofercie e-sklepu znajdują się produkty od ponad 30 brandów z Polski i z zagranicy, oraz dania kuchni polskiej od restauratora Adama Gesslera.

Pod koniec czerwca Deli2 przeprowadziła prywatną emisję akcji, w ramach której e-sklep pozyskał 1 mln zł. Spółka przeznaczy środki na dalszy rozwój działalności platformy sprzedażowej oraz dokapitalizowanie bieżących procesów.

- Mamy wiele pomysłów na dalszy rozwój. Środki pozyskane w ramach przeprowadzonej emisji pomogą nam zrealizować niektóre z nich, jednocześnie zwiększając wartość całej grupy Tower Investments. Celem Deli2 w perspektywie kilkuletniej jest dotarcie do 10 mln klientów. Liczymy, że przybliżą nas do niego, m.in. intuicyjna strona, szeroka oferta produktów oraz ekspansja do kolejnych miast – zapowiada Bartosz Kazimierczuk.

E-delikatesy Deli2 zadebiutowały w Warszawie w grudniu 2020 r. i napisaliśmy o tym jako pierwsi.

Ilona Mrozowska 4263 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.