Delikatesy Deli2 wkraczają do Łodzi
Od 29 lipca e-sklep dostarczać będzie produkty premium także Łodzianom. Do tej pory e-delikatesy premium dostępne były na terenie Warszawy i okolic. Plany marki sięgają jeszcze dalej.
Zdradza również kierunki rozwoju dla marki Deli2. Będą to Wrocław, Trójmiasto, Kraków, Poznań i Katowice.
W ofercie e-sklepu znajdują się produkty od ponad 30 brandów z Polski i z zagranicy, oraz dania kuchni polskiej od restauratora Adama Gesslera.
Pod koniec czerwca Deli2 przeprowadziła prywatną emisję akcji, w ramach której e-sklep pozyskał 1 mln zł. Spółka przeznaczy środki na dalszy rozwój działalności platformy sprzedażowej oraz dokapitalizowanie bieżących procesów.
- Mamy wiele pomysłów na dalszy rozwój. Środki pozyskane w ramach przeprowadzonej emisji pomogą nam zrealizować niektóre z nich, jednocześnie zwiększając wartość całej grupy Tower Investments. Celem Deli2 w perspektywie kilkuletniej jest dotarcie do 10 mln klientów. Liczymy, że przybliżą nas do niego, m.in. intuicyjna strona, szeroka oferta produktów oraz ekspansja do kolejnych miast – zapowiada Bartosz Kazimierczuk.
E-delikatesy Deli2 zadebiutowały w Warszawie w grudniu 2020 r. i napisaliśmy o tym jako pierwsi.

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.