Nestlé Waters. Nałęczowianka 1 l

Nałęczowianka poszerza portfolio o nowe warianty 1 l - gazowany i delikatnie gazowany.

Woda w butelkach o pojemności 1 l od pewnego czasu corocznie notuje dwucyfrowe wzrosty sprzedaży, a numerem jeden w tej grupie jest naturalna woda mineralna Nałęczowianka (Nielsen, listopad 2020). Do tej pory w litrowej butelce dostępna była tylko Nałęczowianka niegazowana. Teraz jednak marka wprowadza do oferty dwa nowe warianty: delikatnie gazowany i gazowany.

Ta pojemność cieszy się popularnością wśród konsumentów, ponieważ nie tylko wystarcza na znaczną część dnia, ale też dzięki poręcznej butelce może im towarzyszyć w każdym momencie.

Wprowadzeniu do portfolio marki Nałęczowianka nowych wariantów w formacie 1 l towarzyszy kampania marketingowa w digitalu, w tym w mediach społecznościowych, obejmująca m.in. interaktywne, angażujące konsumenta kreacje. Za kampanię odpowiadają: agencja Przestrzeń (kreacja i strategia) oraz dom mediowy UM Thrive (planowanie i zakup mediów).

Magdalena Weiss 3268 Artykuły

Niepoprawna recydywistka - związana z "Handlem" w latach 1999-2005 i ponownie od 2016 r. Tropi najnowsze trendy na rynku FMCG i zmiany w gospodarce. Amatorka kuchni greckiej i bibliotek publicznych. Mieszka kątem u trzech kotów.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.