Pudliszki: do wygrania kampania billboardowa

Marka Pudliszki ogłosiła konkurs dla branży gastronomicznej - do wygrania jest 50 kampanii billboardowych dla restauracji, punktów gastronomicznych i food trucków.

Z przeprowadzonego dla marki Pudliszki badania wśród ponad 500 szefów kuchni wynika, że restauracje poza wsparciem w postaci wyposażenia lokalu, potrzebują obecnie reklamy. - W odpowiedzi na tę potrzebę restauratorów, organizujemy konkurs, który daje im szansę promocji wśród potencjalnych klientów w najbliższej okolicy – mówi Martyna Sobolewska, FS activation manager w firmie Kraft Heinz.

Aby wziąć udział w konkursie, należy w dniach od 12 lipca do 12 sierpnia 2021 roku zakupić produkty marki Pudliszki za minimum 300 zł netto i zarejestrować zgłoszenie na stronie http://konkurspudliszki.pl. Liczy się czas - wygrywa 50 pierwszych, zgodnych z regulaminem zgłoszeń.

Szczegóły konkursu oraz regulamin znajdują się na stronie http://konkurspudliszki.pl.

Ilona Mrozowska 4222 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.