Andrzej Kowalski nowym dyrektorem sprzedaży i marketingu JBB Bałdyga

1 lipca br. Andrzej Kowalski objął stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu w Zakładach Mięsnych JBB Bałdyga, zastępując dotychczasowego dyrektora, Piotra Laskowskiego.

Andrzej Kowalski jest związany z firmą JBB Bałdyga od 2015 r. Do tej pory pełnił funkcję Dyrektora ds. Sklepów Partnerskich, odpowiedzialnego za rozwój i ekspansję sieci JBB Bałdyga na terenie całej Polski. Dzięki jego staraniom sieć ta liczy obecnie 800 sklepów i stoisk partnerskich.

- Nowa rola w firmie to dla mnie duży zaszczyt i powód do satysfakcji, ale także wyzwanie i odpowiedzialność. W pierwszej kolejności chciałbym się skupić na rozbudowie i wzmocnieniu struktur handlowych, a także optymalizacji procesów biznesowych, co pozwoli na zwiększenie dostępności produktów JBB Bałdyga na rynku detalicznym – powiedział Andrzej Kowalski, dyrektor dprzedaży i marketingu JBB Bałdyga.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.