Yope rozwija sprzedaż na Amazonie

Na razie firma stawia na niemieckie i brytyjskie odsłony tej największej platformy sprzedażowej.

Dynamiczny rozwój sprzedaży Yope na niemieckim Amazon to bilans pierwszego półrocza obecności marki na tej platformie. W okresie kwiecień-czerwiec 2021 firma zanotowała trzykrotny wzrost sprzedaży względem pierwszego kwartału tego roku, a produkty w krótkim czasie od momentu debiutu zyskały już grono lojalnych użytkowników.

- Amazon Niemcy to dla nas ważny kanał sprzedaży, za pomocą którego docieramy do szerokiej grupy klientów w Europie. Istotny wzrost sprzedaży oraz bardzo pozytywny odbiór naszej oferty wśród konsumentów (Yope zajmuje obecnie 175 miejsce w kategorii masła do ciała) jest motywującym argumentem za rozszerzaniem dostępnego portfolio - ocenia Magdalena Keating, project manager marketplaces Yope.

- Dodatkowo kluczowy jest dla nas fakt, że dzięki platformom typu marketplace jesteśmy w stanie osiągnąć dużo wyższe konwersje niż w przeciętnym e-commerce (nasze sięgają 25%). Dlatego też , wraz z rosnącym brand awareness, wprowadzamy nowe kategorie: żele do higieny intymnej oraz wybrane produkty do pielęgnacji twarzy. Wierzymy, że dzięki temu w pełni wykorzystamy nasz potencjał - dodaje.

Yope stawia także na dynamiczny rozwój sprzedaży na brytyjskim Amazon. Jak zapowiada firma w ciągu najbliższych kilku dni seria do pielęgnacji twarzy oraz kosmetyki do higieny intymnej trafią do sklepu Yope na platformie.

- Nasza oferta spodobała się użytkownikom Amazon.uk. Mamy świetne oceny i pozytywne komentarze. Każdego dnia produkty Yope ogląda 0,5 mln osób, a duże zainteresowanie sprawiło, że wybrane kosmetyki już znalazły się w TOP 150 produktów poszczególnych kategorii. Amazon docenił także nasze zaangażowanie w kwestie ekologii, przyznając nam certyfikat „Climate pledge friendly” - mówi Magdalena Keating

Dotychczasowa oferta Yope na niemieckiej i brytyjskiej platformie Amazon obejmowała żele pod prysznic, mydła w płynie, kremy do rąk, balsamy i masła do ciała, a także szampony. Wraz z wprowadzeniem nowych kategorii marka zaoferuje europejskim konsumentom kompletną gamę produktów pielęgnacyjnych.

Obecnie produkty Yope są obecnie dostępne w 20 krajach Europy, m.in. we Włoszech, Hiszpanii, Niemczech, Czechach, Słowacji oraz Holandii. Natomiast w Azji firmowe butiki marki działają m.in. w Nagasaki (Japonia) oraz Hong-Kongu (Chiny).

Joanna Hamdan 12570 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.