Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

JNT Group buduje kategorię win gronowych z Nowego Świata

Firma wprowadza na rynek 3 kolekcje nowoczesnych win: Freeway z Kalifornii, Moonlight Lake z Australii oraz Los Flamingos z Chile.

- Kategoria win gronowych w naszym kraju stale rośnie, a nowi konsumenci przygodę z winem często zaczynają właśnie od nowoczesnych, świeżych i aromatycznych win z Nowego Świata. Charakteryzują się one bardzo dobrym stosunkiem jakości do ceny, a jednocześnie odpowiadają preferencjom smakowym Polaków - mówi Jakub Nowak, prezes zarządu JNT Group.

- Na rynku wciąż obserwujemy ich niedosyt ze strony konsumentów. Stąd pomysł na budowanie kategorii poprzez tworzenie kolekcji z najpopularniejszych regionów: Freeway z Kalifornii, Moonlight Lake z Australii oraz Los Flamingos z Chile. Kolekcje doskonale odzwierciedlają obecne trendy, gdyż oferujemy w nich cieszące się ogromnym zainteresowaniem białe wina, jak Sauvignon Blanc czy Chardonnay, w bardzo popularnych zakręcanych butelkach - dodaje.

Oferta Freeway obejmuje kalifornijskie smaki: delikatne i subtelne Chardonnay, lekkie Zinfandel Rosé oraz zdecydowane i eleganckie Cabernet Sauvignon. W kolekcji The Moonlight Lake znajdują się natomiast najpopularniejsze australijskie szczepy: dobrze zbalansowane Chardonnay oraz bogate w smaku Shiraz. Propozycje z chilijskiej kolekcji Los Flamingos to: pełne i wyraziste Cabernet Sauvignon, świeże Sauvignon Blanc oraz klasyczne Chardonnay.

Ambasadorką kolekcji win z Nowego Świata, oferowanych przez JNT Group, została Karolina Gilon znana prezenterka telewizyjna i modelka, kobieta nowoczesna i niezwykle charyzmatyczna.

Rynkowemu debiutowi win towarzyszy intensywna kampania marketingowa pod hasłem „Ten jeden krok do Kalifornii” obejmie komunikację w punktach sprzedaży oraz w social mediach. Zaplanowano także działania z zakresu influencer marketingu i PR.

Joanna Hamdan 12570 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.