Bolt rekrutuje zespół do Bolt Market

Do tworzonych dark stores Bolt poszukuje osób na stanowiska od decyzyjnych po specjalistów - country manager, operations manager, operations specialist.

Bolt rozpoczął rekrutację do zespołu Bolt Market w Polsce. Nowa usługa w portfolio platformy zostanie uruchomiona w ciągu kilku miesięcy.

Poszukiwane są osoby na stanowiska od decyzyjnych po specjalistów - country manager, operations manager, operations specialist. Nowy zespół będzie odpowiadał za lokalny rozwój obszaru dostaw zakupów Bolt, wyznaczał cele i szukał najlepszych rozwiązań dla użytkowników aplikacji, zarówno kurierek i kurierów, jak i klientek i klientów we współpracy z centralą w Tallinie. Do głównych obszarów codziennej pracy zespołu będzie należało - poczynając od stworzenia ogólnej strategii, poprzez zakupy, zarządzanie łańcuchem dostaw oraz operacjami magazynowymi, kończąc na budowaniu kompetencji zespołu.

Nowa usługa Bolt Market będzie dawać możliwość zrobienia zakupów spożywczych online z dostawą w ciągu 15 minut. Będzie się opierała na własnych zasobach platformy - tzw. dark stores. Jest to nie tylko kolejny krok w realizacji strategii rozwoju dostaw jedzenia w ramach Bolt Food, ale także dodatkowa możliwości zarobku dla kurierek i kurierów, którzy już współpracują z platformą dostarczając posiłki.

- Pandemia przyspieszyła rozwój usług delivery, coraz więcej konsumentek i konsumentów przekonuje się, że to wygodne i bezpieczne, zarówno pod kątem płatności czy dystansu społecznego rozwiązanie. Teraz, gdy w wielu krajach ograniczenia są luzowane, nadal korzystamy z takiej opcji. W Bolt obserwujemy bardzo uważnie przyzwyczajenia naszych użytkowniczek i użytkowników, by dostosowywać usługi do ich potrzeb - powiedział Michał Dubisz, country manager Bolt Food w Polsce.

Bolt rozpoczął testowanie Bolt Market na rodzimym rynku - w Estonii i w najbliższych miesiącach uruchomi dark stores także w Polsce i rozszerzy działalność w tym obszarze w Litwie, Łotwie, Rumunii, Czechach, Słowacji, Chorwacji, Portugalii i Szwecji.

Joanna Hamdan 13995 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.