Nestlé Waters. Nałęczowianka NAŁ+

Źródło magnezu, cynku i potasu.

Nałęczowianka poszerza swoje portfolio o trzy napoje funkcjonalne na bazie naturalnej wody mineralnej. By odpowiadać na różne potrzeby konsumentów, są one wzbogacone o odpowiednie, cenne składniki mineralne: cynk, potas lub magnez. Nowość nie zawiera barwników, konserwantów, cukru ani substancji słodzących.

NAŁ+ dostępne jest w butelkach PET o wygodnej i poręcznej pojemności 0,7 l, które nie tylko w 100% nadają się do recyklingu, ale są też wykonane w 50% z plastiku z recyklingu. Już wszystkie niegazowane formaty Nałęczowianki są dostępne także w opakowaniach wyprodukowanych w 50% z przetworzonego PET – marka jest pod tym względem pierwsza w Polsce.

Napoje funkcjonalne NAŁ+ będą dostępne w szerokiej dystrybucji w całym kraju. Ich wprowadzeniu na rynek towarzyszy szeroka kampania marketingowa „Pragnieniu trzeba pomóc!”, obejmująca telewizję i digital.

Za kampanię odpowiadają agencje: Przestrzeń (kreacja i strategia), Chimney Group (postprodukcja), dom mediowy UM Thrive (planowanie i zakup mediów). Szatę graficzną opakowań NAŁ+ przygotowało studio projektowe Wyraz.

Joanna Hamdan 13699 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.