Sprite zachęca konsumentów do bycia sobą

Marka rozpoczęła nową kampanię pod hasłem "Let’s be clear".

W akcji „Let’s be clear” marka podnosi temat transparentności za pomocą historii różnych bohaterów, przypominając wszystkim, jak ważne jest to, aby być sobą – wyrażać siebie i swoją wrażliwość, robiąc to na własnych zasadach, szczerze wobec swojego otoczenia. Kampania, w której produkt jest obecny na drugim planie, w pierwszej kolejności opowiada o wyznawanych przez markę wartościach.

Ambasadorem kampanii został Quebonafide. Raper jako współprowadzący dołączył do serii video-podcastów, których gospodarzem jest Krzysztof Gonciarz. Duet przeprowadza wywiady z zaproszonymi gośćmi, wśród których nie znajdziemy influencerów z pierwszych stron gazet, lecz osoby, które swoim podejściem do życia, szczerą i odważną postawą wpływają pozytywnie na swoje otoczenie.

Pierwszym gościem pary jest Izu Ugonoh – zawodnik MMA, który poza walką w ringu nie raz musiał mierzyć się ze stereotypami w codziennym życiu. W rozmowie sportowiec podkreśla jednak, że bez względu na przeciwności, niezmiennie ważna pozostaje dla niego jego polska narodowość i realizowanie siebie. W drugiej rozmówcą pary jest Wiktoria, która na co dzień aktywnie żyje z niepełnosprawnością.

Pierwsze dwa odcinki podcastu są już dostępne na Youtubie. W następnych gośćmi Quebonafide i Gonciarza będą m.in., Kacper, aktywnie walczący o widoczność osób po korekcji płci czy Mikaela – ekscentryczna kolekcjonerka high fashion lat 90’, dla której ubiór jest formą manifestu własnych przekonań i barwnej osobowości.

Podczas wywiadów prowadzący razem z gośćmi podejmują tematy istotne społecznie, o ważnych kwestiach rozmawiając przez pryzmat osobistych historii. Kampania została poprzedzona przekrojowymi badaniami generacji Z w obszarach podejścia do tolerancji, akceptacji mniejszości, opinii na ważne społecznie tematy oraz wyznawanych wartości.

Za planowanie i zakup mediów do kampanii „Let’s be clear” odpowiada MediaCom Warszawa, zaś za przygotowanie kreacji reklamowych w mediach społecznościowych – agencja digital LiquidThread. Za realizację podcastów odpowiada Tofu Media, a za produkcję Szymon Adam (Tofu Media) oraz Rafał Grobel (Extra Ball).

Joanna Hamdan 12570 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.