Trwa letnia kampania #SniadanieChallenge z Kingą Paruzel

Jej motywem przewodnim są proste pomysły na szybkie i wartościowe śniadania, przygotowane na bazie musli, owsianek i granol, uzupełnione sezonowymi, letnimi owocami.

Autorskie przepisy, prezentowane w formie krótkich materiałów video z udziałem ambasadorki, emitowane są na Facebooku, Intagramie i YouTube. Można je znaleźć także w serwisie www.onedaymore.pl/dziendobry/.

Działania promocyjne obejmują głównie digital i media społecznościowe marki oraz ambasadorki, a ich uzupełnieniem są nośniki citylight w największych miastach w Polsce. Kampanii towarzyszy też dedykowana aktywacja konkursowa prowadzona na Facebooku i Instagramie, której laureat główny otrzyma 3-miesięczny zapas produktów śniadaniowych OneDayMore.

Kinga Paruzel jest ambasadorką marki OneDayMore od czerwca br. Kampania zyskała silne wsparcie mediowe. Za zakup mediów, strategię, kreacje i realizację kampanii z udziałem ambasadorki odpowiada GPD Agency.

Joanna Hamdan 12570 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.