"Pasuje Idealnie" - letnia kampania Durex

Marka pragnie obalić w niej przekonanie, że wszystkie prezerwatywy są takie same.

W ramach kampanii powstał spot reklamowy, seria materiałów video oraz sesja zdjęciowa. Wszędzie podkreślany jest niepowtarzalny styl poszczególnych wariantów prezerwatyw Durex, dla których w każdym przypadku można znaleźć analogię w świecie mody.

Produkty widoczne w materiałach foto i video to 4 różne rodzaje prezerwatyw. Można zobaczyć tu: Durex Invisible Supercienkie, Durex Feel Thin XL, Durex Intense oraz Durex Feel Thin Fetherlite Elite.

Kampania potrwa do 30 września.

Twórcą strategii komunikacji oraz idei kreatywnej kampanii Durex „Pasuje Idealnie” jest agencja DDB. Za opracowanie całościowej strategii komunikacji PR oraz realizację działań z zakresu media relations i branded content dla marki, odpowiada agencja Big Picture. Wybór i koordynacja działań z influencerami leżały po stronie agencji Tears of Joy. Za strategię mediową i zakup powierzchni w TV oraz digitalu odpowiada dom mediowy OMD.

Joanna Hamdan 12893 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.