Barilla rozpoczyna współpracę z Matteo Brunettim

Pod koniec czerwca na kanałach kucharza mogliśmy zapoznać się z przepisami na włoskie dania zrobione z wykorzystaniem makaronów i sosów marki.

W czerwcu marka Barilla zdecydowała się na podjęcie współpracy z Matteo Brunetti.

Działania, które rozpoczęły się wraz ze startem najnowszej kampanii „Miłość w gestach”, będą obejmować publikację postów oraz relacji umieszczonych na kanałach własnych kucharza w mediach społecznościowych (Instagram oraz Facebook).

Dodatkowo umowa obejmuje tworzenie materiałów kontentowych we współpracy z mediami. Razem z kucharzem, w którego żyłach płynie włoska krew, marka będzie reklamowała makarony, skupiając się przede wszystkim na przepisach z użyciem makaronu Barilla Spaghetti nr 5.

Joanna Hamdan 12721 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.