Lidl podpowiada do którego pojemnika wrzucić opakowanie
Lidl wprowadza nowe oznaczenia opakowań produktów marek własnych. Mają one pomóc w odpowiedniej segregacji odpadów.
- Jesteśmy firmą społecznie odpowiedzialną. Regularnie eliminujemy plastik wszędzie, gdzie jest to możliwe i nieustannie dążymy do wypełniania wizji „Mniej plastiku” poprzez realizację strategii REset Plastic. Zależy nam również na tym, aby edukować klientów w temacie segregacji odpadów i recyklingu. Wierzymy, że dzięki naszym nowym oznaczeniom segregowanie stanie się łatwiejsze oraz bardziej skuteczne – komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications and CSR Lidl Polska.
Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 30 krajach istnieje około 11.200 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 700.

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.