Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Stock Polska x Whiskey in the Jar®

Dystrybutor m.in. whisky Jim Beam, Maker’s Mark i Auchentoshan nawiązał współpracę z konceptem restauracyjnym opartym na kuchni amerykańskiej, whisky i muzyce rockowej.

Hasło #wreszcierazem, towarzyszące współpracy, to połączenia mocnych brandów, otwarcia gastronomii oraz wyczekiwanego powrotu do normalności.

Jar w sercu, rock w menu, ogień na scenie. Takimi elementami wita swoich gości Whiskey in the Jar®. Restauracje ponownie otwierają swoje drzwi w Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi, Gdańsku i Warszawie, z nową energią, siłą oraz partnerami.

- Charakter marki Whiskey in the Jar® jest nam bardzo bliski. Mamy wspólne DNA. Jakość, oryginalność, odwaga w działaniu, no i ten rock`owy pazur. Znajdziecie nas w lokalach, w których możecie być sobą! My tam już jesteśmy. We wszystkich lokalizacjach możecie spróbować specjalnie przygotowywanych JAR’ów na naszych światowych markach, m.in. Jim Beam, Maker’s Mark, czy szkockim single malt Auchentoshan - mówi Łukasz Konieczny, business development and on trade director, Stock Polska.

A Grzegorz Kuźnicki, on trade chains and specialist wholesalers manager, Stock Polska dodaje, że obecność marek dystrybuowanych przez Stock Polska w Whiskey in the Jar® jest potwierdzeniem jakości produktów, ale też kontynuacją strategii poszczególnych brandów, które charakterem wpisują się w to miejsce.

Z kolei Michał Bobrowski, global beverage manager, Whiskey in the Jar® podkreśła, że Whiskey in the Jar® było, jest i będzie obecne. Nowe rozdanie, które mamy przed sobą jest realizacją kolejnych wizjonerskich celów, do których wykonania zapraszamy pewnych, odważnych i innowacyjnych partnerów, stąd nasza współpraca ze Stock Polska. Przywiązujemy ogromną wagę do brandów, z którymi współpracujemy, aby jakość, która jest naszym wyznacznikiem tylko wzrastała.

Joanna Hamdan 12721 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.