Krychowiak wchodzi w kosmetyki

Lajuu, przeprowadzający właśnie emisję crowdfundingową oraz szykujący się w przyszłości do debiutu na NewConnect producent naturalnych kosmetyków, rozpoczął współpracę z Grzegorzem Krychowiakiem - donosi Parkiet.

Lajuu to marka naturalnych, wegańskich kosmetyków z segmentu premium, której twórczyniami są Weronika Rosati i Aneta Stacherek. "Wyróżniającym składnikiem, który stosujemy we wszystkich produktach jest woda kokosowa, która przywraca skórze blask oraz doskonale ją nawadnia. Ponadto biomimetyczne peptydy, ekstrakt z czerwonych alg i drzewa tara, komórki macierzyste z borówki brusznicy, bioferment z bambusa, olej z marakui, czy z pestek śliwki – a to wszystko zamknięte w szklanych opakowaniach" - przedstawia się marka Lajuu.

Teraz wraz z piłkarzem reprezentacji Grzegorzem Krychowiakiem zakładają spółkę, w której obie strony obejmą po 50% udziałów. Specjalizować się ona będzie w tworzeniu płynów do kąpieli i kosmetyków dla mężczyzn.

– Liczymy, że współpraca z taką postacią przyniesie marce rozpoznawalność. Jak wynika z naszych analiz, na rynku jest zapotrzebowanie na kosmetyki dla nowoczesnych mężczyzn, którzy dbają o swój wygląd – wyjaśnia Paweł Kibalczyc, wiceprezes Lajuu, cytowany przez Parkiet. Spółka prowadzi emisję crowdinvestingową na platformie Beesfund i na razie zebrała ponad 0,3 mln zł.

– Minimalnym progiem zbiórki było 50 tys. zł. Emisję crowdinvestingową traktujemy jednak przede wszystkim jako okazję do pokazania naszego biznesu, zbudowania grona ambasadorów marki. Dzięki emisji otrzymaliśmy już kilka ciekawych propozycji biznesowych – mówi Parkietowi Paweł Kibalczyc.

Spółka zaczęła sprzedawać swoje produkty pod koniec maja. Skupia się na sprzedaży internetowej, rozpoczęła również współpracę z internetową drogerią Notino.

– Aktywnie prowadzimy rozmowy z perfumeriami i sieciami salonów kosmetycznych, czego efektem jest współpraca z Notino, największą perfumerią internetową w Europie Środkowo-Wschodniej. Z jej oferty korzysta już ponad 16,5 mln osób, a spółka obecna jest na 24 rynkach. W ostatnich dniach sfinalizowaliśmy także umowę ze znanym polskim sklepem internetowym Minti Shop – mówi Aneta Stacharek, prezes Lajuu.

Firma podtrzymuje prognozy osiągnięcia w tym roku 2,1 mln zł przychodów i 0,5 mln zł zysku netto. W 2024 r. przychody mają sięgnąć 8,8 mln zł, a zysk netto – 2 mln zł.

Za ok. 3 lata Lajuu chce zadebiutować na alternatywnym rynku warszawskiej giełdy NewConnect i obiecuje wypłatę tytułem dywidendy nawet połowy zysku.

Magdalena Weiss 3268 Artykuły

Niepoprawna recydywistka - związana z "Handlem" w latach 1999-2005 i ponownie od 2016 r. Tropi najnowsze trendy na rynku FMCG i zmiany w gospodarce. Amatorka kuchni greckiej i bibliotek publicznych. Mieszka kątem u trzech kotów.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.