Marka makijażowa Seleny Gomez na sephora.pl

W lipcu kolekcja Rare Beauty zadebiutowała w perfumerii internetowej sieci, dodatkowo klienci mogą przetestować bestsellery marki w wybranych, stacjonarnych punktach.

Produkty marki Rare Beauty zostały stworzone, by każdego dnia móc "wyrażać siebie".

Od momentu powstania marki, Selena osobiście zaangażowana była w każdy etap opracowywania produktów - od testowania kosmetyków, po opracowanie projektu, np. poręcznego zestawu do poprawek makijażu „w biegu” - Blot & Glow Touch-Up.

- Jestem niezwykle podekscytowana tworząc kosmetyki, które nie tylko są wspaniałe, ale również celebrują to, co sprawia, że każdy z nas jest unikalny - mówi Selena Gomez, założycielka i kreatorka marki Rare Beauty.

Od samego początku, jeden procent dochodu ze sprzedaży każdego produktu marki Rare Beauty oraz fundusze wpłacane przez partnerów marki, są przeznaczane na wspieranie działalności Fundacji Rare Impact Fund, która dba o dostęp do środków ochrony zdrowia mentalnego.

Joanna Hamdan 12721 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.