Tofflairs z Wawelu

Z loterią i mocnym wsparciem komunikacyjnym.

Przez najbliższe dwa miesiące karmelowo-czekoladowe i czekoladowo-mleczne cukierki Tofflairs z Wawelu otrzymają silne wsparcie komunikacyjne. W okresie wakacyjnym produkty promować będzie Loteria Tofflairs oraz intensywna kampania w mediach.

Najważniejszym elementem kampanii jest Loteria Tofflairs, która startuje 1 lipca. Zasady dla konsumentów są proste - wystarczy kupić co najmniej 120 g Tofflairsów dowolnym opakowaniu lub w wersji luzowej i wysłać zdjęcie paragonu korzystając ze strony www.loteriatofflairs.pl. Codziennie do wygrania są nagrody pieniężne, a co tydzień zestawy dla graczy. Na zwycięzcę loterii czeka telewizor 55 cali i Xbox Series X.

Loterii Tofflairs towarzyszyć będzie intensywna kampania w najważniejszych kanałach telewizyjnych i w digitalu (display, social media i serwisy streamingowe) oraz w prasie branżowej. Marka będzie prowadziła również działania PR i wsparcie w punktach sprzedaży poprzez ekspozycje i materiały POS.

Za kreację kampanii odpowiada Agencja Creativa, natomiast za organizację loterii - Fortuna PS. Spot reklamowy przygotowała Agencja Trzask.

Joanna Hamdan 12721 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.