Azeta.pl podpisała umowę z firmą InPost

Drogeria internetowa, która zadebiutowała w Polsce w maju br., teraz podpisała umowę z InPostem. W ten sposób chce usprawnić dostarczanie swoich produktów do klientów.

Azeta - właściciel drogerii internetowych na Litwie, Łotwie i w Estonii - uruchomił e-drogerię w Polsce w maju br. Firma jest częścią holdingu Euroapotheca, który tworzy m.in. sieć sklepów Stokrotka, Euro-Aptek i e-sklep spożywczy Barbora.pl. Azeta.pl jest już czwartym e-sklepem tej marki.

Firma właśnie podpisała umowę z InPostem. Kontrakt obejmuje dostawę e-zakupów do paczkomatów, do domu, zwroty oraz usługę wysyłki za pobraniem. Tym samym klienci nowej e-drogerii zyskają możliwość szybkiego i wygodnego odbioru swoich przesyłek 24h/7 na terenie całej Polski.

Koszt dostawy zakupów za pośrednictwem kuriera InPost wyniesie 11,90 zł, a do paczkomatu 8,90 zł. Przy zakupach powyżej 200 zł przesyłka jest bezpłatna.

- Chcemy zapewnić klientom Azeta.pl maksymalnie dogodny sposób odbioru ich e-zakupów w dowolnym zakątku Polski już następnego dnia. Dlatego też nasz wybór padł na lidera zasięgu dostaw. Rozwój InPostu śledzimy od dłuższego czasu. Jesteśmy przekonani, że posiadanie w swojej ofercie opcji dostawy do paczkomatów jest koniecznością. Polscy klienci cenią sobie ich dostępność, a zasięg InPostu jest w tym przypadku imponujący (...) – mówi Mindaugas Raguotis, członek zarządu Azeta.

- Cieszymy się, że mamy takiego klienta w naszym portfolio i mamy nadzieję na dalszy rozwój naszej współpracy – dodaje Patryk Radzik, junior global account manager, InPost.

W ofercie nowej e-drogerii znajdują się kosmetyki i artykuły do pielęgnacji ciała znanych brandów oraz marek premium, takich jak Filorga, Institut Esthederm, Vichy czy Bioderma. Azeta stawia także na dostępność polskich firm, dlatego w e-sklepie można zamówić uwielbiane przez konsumentów mydła, żele pod prysznic, szampony i kremy np. od YOPE, Eveline czy OnlyBio.

Istotną częścią asortymentu jest także szeroka gama krajowych i zagranicznych suplementów diety oraz witamin.

Ilona Mrozowska 4263 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.