Jakub Jurkowski commercial directorem CEE w Jokr

Będzie odpowiadał za budowę zespołu handlowego oraz strategię firmy w Polsce i pozostałych krajach Europy Środkowej i Wschodniej.

Jakub Jurkowski od ponad 12 lat pracuje jako manager w branży retail i FMCG - zarówno w Supply Chain, jak i w działach komercyjnych. Doświadczenie zdobywał między innymi jako category director w Jerónimo Martins, a ostatnio pełnił funkcję dyrektora zakupów w Kaufland Polska.

W zakres obowiązków Jakuba Jurkowskiego w Jokr wchodzi zarządzanie zespołami zakupów, zarządzanie kategoriami, marketingiem, marketplace i łańcuchem dostaw.

- Cieszę się, że będę mógł wykorzystać moją wiedzę do rozwoju tak przełomowego projektu jak Jokr - nie tylko w Polsce, ale też w innych krajach regionu. Wierzę, że nie tyle uruchamiamy nową aplikację do robienia zakupów, ale tak naprawdę redefiniujemy pojęcie handlu detalicznego. Co więcej Jokr pomaga małym producentom i rzemieślnikom w dotarciu do klientów, dzięki czemu możemy oferować najlepsze lokalne produkty z dostawą w 15 minut pod drzwi - mówi Jurkowski.

Jokr to platforma oferująca codzienne zakupy z dostawą w 15 minut. Aktualnie firma działa w Warszawie (na Woli, Mokotowie, Służewcu, Bielanach, Ursynowie oraz w Wilanowie i Śródmieściu) i dynamicznie się rozwija - do końca wakacji planuje uruchomienie usług w 20 dzielnicach stolicy oraz ekspansję do innych miast. Aplikacja oferuje szeroki wachlarz produktów dostarczanych bezpośrednio z położonych w danej dzielnicy mikro-magazynów. Jokr działa jako niezależny detalista, dzięki czemu redukuje koszty poprzez eliminację pośredników. Pozwala to na zaoferowanie detalicznych cen i brak minimalnej wartości zamówienia.

Joanna Hamdan 13675 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.