Supersonic Food. Funkcjonalna kawa i kakao

Oba produkty wzbogacone są o liczne unikalne, naturalne składniki zwiększające ich funkcjonalność.

Supersonic Food, polsko-brytyjski startup z kategorii foodtech, wprowadza na rynek dwa nowe produkty: Supersonic Brain Coffee i Supersonic Calm Cacao. Zgodnie z DNA firmy, która specjalizuje się w tworzeniu zdrowych, roślinnych posiłków i napoi do szybkiego przygotowania, oba produkty wzbogacone są o liczne unikalne, naturalne składniki zwiększające ich funkcjonalność.  

Oba produkty podobnie jak pozostałe zostały opracowane przez zespół naukowo-dietetyczny Supersonic wspólnie, z zaproszonym tym razem do współpracy, Karolem Wyszomirskim – cenionym, interdyscyplinarnym trenerem zdrowia i wysokiej efektywności, autorem m.in. bestsellerowych książek o biohackingu.

Supersonic Brain Coffee to innowacyjny, energetyzujący produkt, która zapewnia wszystkie korzyści płynące z kawy, a jednocześnie jest pozbawiony wszystkich jej wad (m.in. redukuje ryzyko pojawienia się nerwowości czy rozdrażnienia). Obok bazowego składnika znajdziemy tu adaptogeny (wspierające organizm w walce ze stresem i napięciem), L-teaninę i cholina (które poprawiają funkcje kognitywne oraz redukują nerwowość i zmęczenie) oraz L-treonian magnezu (który m.in. poprawia pracę mózgu). Dzięki zawartość niacyny produkt nie tylko przyczynia się do zmniejszenia uczucia zmęczenia i znużenia, ale też pomaga w utrzymaniu prawidłowych funkcji psychologicznych.

Z kolei Supersonic Calm Cacao ma za zadanie uspokajać, wyciszać, wspierać naturalną odporność, oraz wspomagać organizm w radzeniu sobie ze stresem i przeciążeniem psychicznym. Tę ostatnią funkcję zapewniają zawarte w produkcie adaptogeny. W kakao od Supersonic Foods znajdziemy również tryptofan (poprawia jakość snu i ułatwia zasypianie), niacynę i nieaktywne drożdże Yarrowia lipolytica (źródło betaglukanu oraz witamin z grupy B, mających działanie prebiotyczne i antyoksydscyjne.

Joanna Hamdan 13849 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.