Tak się składa, że… Tymbark

Nowa kampania produktów Crazy Fun.

Kilka tygodni temu na rynek trafiła nowa linia produktów Tymbark Crazy Fun. Teraz marka startuje z komunikacją do młodych osób.

Crazy Fun to odpowiedź na oczekiwania młodych osób, które pragną poczuć klimat wakacji i cieszyć się życiem.

Wszystkie z czterech propozycji smakowych zostały zamknięte w nowoczesnej i poręcznej puszce 200 ml. Design opakowania bazuje na popularnych emoji i wprost zachęca do zabawy – łączenia i układania własnych emotek w kilkudziesięciu różnych kombinacjach. Dzięki temu smaki Crazy Fun nabierają nowego wymiaru i podkreślają ich imprezowy charakter.

Kampania nowej linii produktów Crazy Fun będzie realizowana w kanałach digital i social media (YouTube, VOD, TikTok, Instagram, Facebook) oraz będzie wzbogacona aktywnościami opartymi o działania chatbota oraz elementy grywalizacji (gra poststicker). Komunikacja wsparta będzie także przez influencerów. W ramach działań powstał spot, w którym pojawia się autorski utwór beatboxowy inspirowany nazwami puszek. Jego autorem jest znany artysta – Blady Kris.

Joanna Hamdan 12721 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.