"Lato Blisko Natury"

Pod takim hasłem trwa letnia aktywacja konsumencka Cukru Królewskiego.

Łąki kwietne to motyw towarzyszący letniej aktywacji konsumenckiej Cukru Królewskiego.

W najnowszej kampanii „Lato Blisko Natury” marka zwraca uwagę na zrównoważone rolnictwo oraz naturalne pochodzenie cukru buraczanego.

Akcji towarzyszy zmiana designu opakowania flagowego produktu – cukru białego 1 kg.

W komunikację kampanii „Lato Blisko Natury” w sieci zaangażowane są także jedne z najpopularniejszych polskich influencerek lifestylowych: Ilona i Milena Krawczyńskie (@siostry_adihd), Agnieszka Antoniak (@lili.antoniak), Sylwia Dróżdż (@_sylwia_drozdz), Monika Molecka (@pysznieczyprzepysznie) oraz Ola Tatka (@olatatka_). Akcję merytorycznie oraz wizerunkowo wspiera również Grzegorz Bardowski.

Ponadto w lipcu w ramach kampanii „Lato Blisko Natury” marka Cukier Królewski przeprowadzi konkurs konsumencki. Zadaniem uczestników będzie przesłanie zdjęcia autorskiego deseru z wykorzystaniem dowolnego produktu Cukru Królewskiego. Informacje o konkursie znajdują się na nowym opakowaniu cukru białego 1 kg. Na potrzeby akcji stworzono też landing page www.latobliskonatury.pl. Do wygrania są m.in. rodzinna agrowycieczka oraz zestawy piknikowe.

Joanna Hamdan 12721 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.