Barbora.pl wchodzi do Trójmiasta

Po Warszawie i okolicach czas na nowy kierunek ekspansji. Andrius Mikalauskas, CEO Barbory, tłumaczy, dlaczego akurat Gdańsk, Gdynia i Sopot.

Barbora zadebiutowała w Polsce w styczniu 2021. Pierwszym miastem, które korzysta z oferty sklepu spożywczego www.barbora.pl jest Warszawa i okolice. Obecnie Barbora wchodzi w następny etap rozwoju - Gdańsk, Gdynia i Sopot to trzy kolejne miasta, które znajdą się w zasięgu tego e-sklepu.

Barbora poszukuje już lokalnych dostawców z Trójmiasta i okolic, którzy mogą zaoferować klientom produkty regionalne w różnych kategoriach. Uruchomienie działalności w Trójmieście wiąże się także z powstaniem nowych miejsc pracy.  Rekrutacja trwa, planowane jest zatrudnienie prawie 40 osób, plus grupę pracowników zewnętrznych.

Barbora przekonuje, że ich kluczową przewagą jest bardzo szybka dostawa. Zamówienia zrealizowane do godziny 17.00 są dostarczane pod wskazany adres jeszcze tego samego dnia. Dzięki temu do domów klientów trafiają świeże produkty, w tym pieczywo, ryby, mięso oraz warzywa i owoce od lokalnych dostawców. Mogą oni również rezerwować preferowane terminy dostarczania swoich zakupów.

Co tydzień na Barbora.pl kolejne wybrane produkty dostępne są w niższych cenach, ich dostawa jest bezpłatna, a nowi klienci otrzymują kod rabatowy na pierwsze zakupy.

– Kontynuujemy przyjętą strategię rozwoju w Polsce. Trójmiasto jest kolejnym po Warszawie bardzo atrakcyjnym kierunkiem ekspansji. Ma olbrzymi potencjał demograficzny oraz turystyczny, zwłaszcza w sezonie letnim – mówi Andrius Mikalauskas, CEO Barbory w Polsce. –  Warszawiacy coraz śmielej przekonują się do nowych standardów e-shoppingu, jakie zapewniamy, a liczba lojalnych klientów systematycznie rośnie. Wierzę, że podobnie uda nam się zbudować zaufanie i sympatię do Barbory w Trójmieście - dodaje.

Barbora działa w Polsce w oparciu o model biznesowy, który sprawdził się już w krajach bałtyckich. Na Litwie, Łotwie i w Estonii marka jest największym operatorem e-handlu żywnością oraz artykułami codziennego użytku, znanym z wysokiej jakości obsługi i konkurencyjnych cen. Strategicznym partnerem Barbory i głównym dostawcą towarów w Polsce jest sieć Stokrotka, zarządzana przez Grupę Maxima.

CZYTAJ TAKŻE: WŁAŚCICIEL M.IN. BARBORY OTWORZYŁ U NAS E-DROGERIĘ