CH Ursynów z nowymi najemcami w czasie pandemii

Pomimo licznych przeciwności i długo utrzymujących się obostrzeń, wiele podmiotów z branży handlowej osiągnęło dobre wyniki w czasie pandemii i rozszerza ofertę. Wśród nich jest warszawskie Centrum Handlowe Ursynów.

CH Ursynów zarówno w całym 2020 roku, jak i w I kwartale 2021 roku wielokrotnie odnotowało satysfakcjonujące wskaźniki odwiedzin i sprzedaży oraz pozyskało czterech nowych najemców. W ostatnich miesiącach do ich grona dołączyły firmy: AquaEL Zoo (sieć zoologiczna, w której można nabyć zwierzęta domowe oraz artykuły do ich przechowywania, żywienia i pielęgnacji), Kodano Optyk (sieć oferująca marki okularów korekcyjnych oraz przeciwsłonecznych, takich jak: Ray-Ban, Vogue, Versace, Solano), a także Mister Minit (specjalizujący się m.in. w naprawie obuwia i dorabianiu kluczy) oraz Strefa Diet (oferująca spożywcze bioprodukty i ekologiczne artykuły dopasowane do różnych rodzajów diet). Na początku 2021 roku w CH Ursynów pojawił się także nowy showroom firmy Electrotile, specjalizującej się w instalacjach fotowoltaicznych.

– Pomimo pandemii i licznych obostrzeń obowiązujących dla wielu gałęzi handlu, w CH Ursynów notowaliśmy stałą, wysoką frekwencję. Zawdzięczamy to obecnemu doborowi najemców, z których duża część mogła działać nawet w okresie podwyższonych restrykcji, co zapewniło nam utrzymanie wysokiego wskaźnika footfall – mówi Piotr Brzozowicz, dyrektor Centrum Ursynów. - Na silną pozycję centrum wskazują również nasi nowi najemcy, którzy dołączyli do nas w tak szczególnym momencie. Teraz koncentrujemy się na dalszym zapewnianiu bezpieczeństwa klientom i pracownikom, po cichu licząc, że trzecia fala pandemii była jednocześnie ostatnią – dodaje.

Tomasz Płuciennik, dyrektor ds. operacji i efektywności sieci sprzedaży Rtv Euro Agd, która ma swój salon w CH Ursynów, wskazuje, że w czasie pandemii znacząco zmieniły się zachowania konsumentów. – Nasza sieć działa w modelu omnichannel, ale klienci wciąż najchętniej dokonują zakupów w sklepach stacjonarnych, w których nie tylko mogą obejrzeć produkty na żywo, ale również omówić swój wybór z doradcą – zauważa.

I dodaje, że w związku z pandemią zmieniło się jednak podejście klientów do wizyt w sklepie. Klienci najczęściej przychodzą po konkretny produkt, są zdecydowani na zakup, więc wizyty są krótsze i bardziej efektywne. - Ten trend obserwujemy w całej naszej sieci, także w CH Ursynów – tłumaczy Płuciennik i podkreśla, że zarówno Rtv Euro Agd, jak i całe CH Ursynów od początku pandemii dokładają wszelkich starań, aby zapewnić klientom możliwie największy komfort zakupów.

 

Katarzyna Pierzchała 4544 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.