Sieć sklepów HalfPrice strzałem w 10. Grupa CCC ogłasza nowe cele

W pierwszym miesiącu funkcjonowania HalfPrice odwiedziło ponad 0,5 mln klientów. Aktualnie pod marką działa już 13 sklepów. Grupa CCC podjęła więc decyzję o przyśpieszeniu otwarć nowych punktów pod szyldem HalfPrice. Nie tylko w Polsce.

4 maja, w dniu otwarcia galerii handlowych po czwartym lockdownie, w Polsce zadebiutowało pierwsze pięć sklepów nowej sieci sklepów HalfPrice, z ang. połowa ceny. Twórcą nowej sieci jest znana w Polsce Grupa CCC, właściciel sieci obuwniczej CCC. W sklepach HalfPrice klienci mogą znaleźć szeroką gamę produktów znanych marek w niższych cenach. Są to: odzież, obuwie, akcesoria, kosmetyki, zabawki oraz wyposażenie i dodatki do domu. Oferta jest uzupełniana kilka razy w tygodniu.

Jak się okazuje koncept okazał się strzałem w 10. Już w pierwszym miesiącu funkcjonowania sieci HalfPrice w Polsce odwiedziło ją ponad 500 tys. klientów. Aktualnie pod tą marką działa 13 sklepów, w tym najnowszy flagowy salon w stołecznym domu towarowym Wars. Skala sukcesu spowodowała, że Grupa CCC podjęła decyzję o przyśpieszeniu otwarcia punktów pod szyldem HalfPrice poza granicami Polski.

W sierpniu jako pierwsi z zakupów będą mogli skorzystać Węgrzy. W tym samym miesiącu HalfPrice zadebiutuje w Austrii, a we wrześniu w Czechach. Łącznie w tym roku poza granicami Polski powstanie 5 salonów.

- Rynki CEE, ze względu na dotychczasową działalność Grupy CCC, są nam doskonale znane. Rozumiemy i potrafimy zaspokoić potrzeby tamtejszych konsumentów. Jesteśmy więc spokojni o rezultat działań i sukces HalfPrice w kolejnych krajach – podkreśla Grzegorz Urban, dyrektor ekspansji międzynarodowej w Grupie CCC.

Do końca roku w Polsce i w Europie otwartych zostanie łącznie 65 sklepów.

– Decyzja o otwarciu HaflPrice po kolejnych przedłużających się lockdownach była skokiem na głęboką wodę, na który jednak byliśmy dobrze przygotowani. Pierwsze tygodnie funkcjonowania nowej sieci pokazują, że koncept sklepów off-price okazał się ogromnym sukcesem i spotkał się z bardzo dużym zainteresowaniem klientów. Od 4 maja odwiedziło nas ponad pół miliona klientów. W tym czasie otworzyliśmy 13 sklepów w całej Polsce. Do końca roku będzie ich 60, a jesienią ruszamy ze sprzedażą online, co pokazuje, jak dynamicznie rozwijamy nową markę, a jednocześnie, jak duże jest to przedsięwzięcie logistyczne – mówi Adam Holewa, prezes zarządu HalfPrice.

Jak dotąd klienci mogą robić zakupy w dwóch sklepach pod marką HalfPrice w Warszawie, w tym we flagowym nowo otwartym w domu towarowym Wars przy ulicy Marszałkowskiej. Poza tym dostępne są salony w dolnośląskiej Wroclavii, szczecińskiej Galaxy, Galerii Korona w Kielcach, opolskim Solaris, Galerii Platan w Zabrzu, olsztyńskiej Galerii Warmińskiej, Galerii Sarni Stok w Bielsku-Białej, Galerii Łódzkiej, tyskim Gemini Park, Parku Handlowym w Polkowicach oraz Pogorii w Dąbrowie Górniczej. Wszystkie sklepy działają w reżimie sanitarnym.

 

Ilona Mrozowska 4222 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.