Męskie Granie powraca

Projekt sponsorowany przez markę Żywiec, po rocznej przerwie spowodowanej pandemią, odbędzie się w nowej formule.

W tym roku trasa zawita do czterech miast: Krakowa (6-7 sierpnia, Muzeum Lotnictwa), Warszawy (13-14 sierpnia, Tor Służewiec), Poznania (20-21 sierpnia, Park Cytadela) oraz Żywca (27-28 sierpnia, Amfiteatr pod Grojcem). W tym ostatnim mieście, 28 sierpnia, zrealizowany zostanie streaming na żywo.

Podczas piątkowych koncertów usłyszeć będzie można Męskie Granie Orkiestra 2020 w składzie Daria Zawiałow, król oraz Igo, a w sobotę – stworzony na 2021 rok zupełnie nowy zespół, który poznamy już 30 czerwca podczas premiery singla. Wcześniej, 21 czerwca, przed startem przedsprzedaży, ujawniony zostanie pozostały line-up.

Wszystkie koncerty zostaną zorganizowane zgodnie z aktualnym na dzień imprezy rozporządzeniem o organizacji imprez kulturalnych i rozrywkowych w trakcie epidemii wirusa SARS-CoV-2 w Polsce. To oznacza, że dostępna będzie ograniczona pula biletów dla osób niezaszczepionych oraz pula dostępna wyłącznie dla osób, które w dniu imprezy będą mogły przedstawić aktualny certyfikat potwierdzający zaszczepienie przeciwko COVID-19 w postaci kodu QR.

Przedsprzedaż biletów rozpocznie się 21 czerwca o 12:00 i potrwa do 23:59 lub do wyczerpania puli. Dostępne tego dnia bilety będą mogli zakupić jedynie klienci eBilet i Allegro posiadający usługę Allegro SMART!, wchodząc na dedykowaną stronę wydarzenia. Allegro SMART! to usługa, dzięki której każdy może cieszyć się z darmowych i nielimitowanych dostaw oraz dostępu do specjalnych okazji czy przedsprzedaży.

Natomiast regularna sprzedaż wystartuje 22 czerwca w samo południe. Płatność za bilety – zarówno 21, jak i 22 czerwca – będzie możliwa jedynie przy pomocy BLIKA. Aby jej dokonać potrzebny jest telefon z aplikacją mobilną banku – po wpisaniu kodu BLIK transakcję zatwierdza się PIN-em w swojej aplikacji.

Bilety jednodniowe dostępne będą w cenie 189 zł. Nowością są karnety dwudniowe na dane miasto, dostępne w cenie 319 zł.

Joanna Hamdan 12570 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.