Kolejne Tesco zmieniają szyld na Netto

W najbliższy czwartek, 17 czerwca, skandynawski dyskonter otworzy sześć sklepów w formacie 3.0. Wszystkie zastąpią dawne Tesco.

Kolejne Netto w miejsce dawnych placówek Tesco powstaną w: Andrychowie (woj. małopolskie), Bielsku-Białej (woj. śląskie), Choszcznie (woj. zachodniopomorskie), Czarnkowie (woj. wielkopolskie), Sulejowie (woj. łódzkie) i Wąbrzeźnie (woj. kujawsko-pomorskie).

Netto 3.0 to flagowy format sieci sklepów Netto oferujący szeroki wybór świeżych owoców i warzyw (ponad 150 gatunków), produkty bezglutenowe, bezlaktozowe, bezcukrowe, a także produkty z certyfikatem BIO. Netto nie zapomina także o osobach wybierających wygodne i szybkie rozwiązania – z myślą o nich powstała strefa To Go, w której klienci znajdą szeroką ofertę gotowych dań. Cechą charakterystyczną każdego Netto jest bogaty asortyment produktów (w tym wiele produktów marek własnych Netto) w atrakcyjnych cenach. Dodatkowo szereg promocji przygotowywanych na każdy tydzień pozwala mnożyć oszczędności podczas codziennych zakupów.

Wszystkie nowo otwarte sklepy to także tzw. oferta non-foodowa obejmująca wyposażenie i pomoce domowe, sprzęty AGD, a nawet meble. Oferta ta zmienia się cyklicznie, dostarczając co tydzień nowych pomysłów i inspiracji.

Wystrój sklepów Netto 3.0 inspirowany jest stylem skandynawskim, który charakteryzuje się funkcjonalnością, minimalizmem i nawiązaniem do natury. Stąd szerokie alejki, wyjątkowe oświetlenie czy drewniane elementy wystroju. Ponadto we wszystkich sklepach istnieje możliwość wypłaty gotówki.

Otwarciom towarzyszyć będą liczne promocje i atrakcje.

 

 

Joanna Hamdan 12542 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.