Coś ciepłego to więcej niż posiłek

Kampania dla nowości Lubella Danie na ciepło.

W kampanii poświęconej nowemu produktowi Lubella Danie na ciepło, marka podkreśla, że coś ciepłego to znacznie więcej niż posiłek.

Nowość od Lubelli - Danie na ciepło - jest odpowiedzią na potrzeby wszystkich tych, którzy chcą zapewnić swoim bliskim pyszny, pożywny i ciepły posiłek w ciągu dnia. To po prostu dobry pomysł na codzienny obiad dla każdego. Świetnie sprawdzi się w każdej sytuacji, zarówno po pracy, po zabawie na podwórku czy podczas nauki.

Danie na ciepło od Lubelli ma prosty skład i cechuje go wygoda przygotowania. Wszystkie składniki – makaron, warzywa i sos – znajdują się w jednym opakowaniu. Wystarczy wybrać jeden z trzech wariantów smakowych, zalać wrzątkiem, gotować 10 minut i gotowe. A wszystko to na jednej patelni.

Produkt dostępny jest na rynku w trzech wariantach smakowych: Rurki z cukinią w sosie bolońskim, Świderki ze szpinakiem w sosie śmietanowym, Kolanka z brokułami w sosie serowym.

Kampania będzie prowadzona w przestrzeni mediowej uwzględniającej takie kanały jak m. in. telewizja, digital, social media, w przestrzeniach sklepowych wraz z zachęcającymi materiałami POS. Kreacja będzie również emitowana na ekranach wybranych bankomatów.

Joanna Hamdan 12570 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.