"Wybierz naturę. Wybierz karton"

Pod takim hasłem firma Tetra Pak ogłosiła start kampanii.

Jej celem jest przedstawienie dążeń firmy do stworzenia neutralnego klimatycznie opakowania, które będzie w całości wykonane z materiałów odnawialnych lub pochodzących z recyklingu.

Opakowania Tetra Pak przyniosły pionierskie zmiany w zakresie ochrony żywności.

Obecnie firma przyspiesza ich rozwój, by stworzyć najbardziej zrównoważone opakowanie na żywność, z uwzględnieniem całego cyklu życia i skupiając się na kluczowych obszarach: wykorzystaniu materiałów odnawialnych i pochodzących z recyklingu, wspieraniu produkcji neutralnej pod względem emisji dwutlenku węgla, ograniczaniu strat i marnowania żywności oraz zachowaniu funkcjonalności oraz dalszym rozwoju recyklingu i gospodarki o obiegu zamkniętym.

Joanna Hamdan 12570 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.