Hochland Polska nagrodzony

Producent otrzymał Biały Listek CSR Polityki.

Już po raz dziesiąty tygodnik Polityka we współpracy z firmą doradczą Deloitte oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu zaprosił firmy działające w Polsce do przeglądu ich rozwiązań wspierających zrównoważony rozwój i zaangażowanie społeczne. W tegorocznej edycji podsumowania Biały Listek CSR Polityki trafił do Hochland Polska.

Złote, Srebrne i Białe Listki CSR Polityki trafiły podczas wirtualnej gali do wybranych firm, działających w Polsce. W tym roku nie tylko oceniono działania firm w obszarze zrównoważonego rozwoju za 2020 rok, ale dokonano też podsumowania dziesięciu lat istnienia Listków CSR oraz działań firm, które brały udział w zestawieniu.

Aby w nim wziąć udział, trzeba było wypełnić ankietę online opracowaną na podstawie wytycznych normy ISO 26 000. Wśród pytań dotyczących działań w ramach zrównoważonego rozwoju i miejsca CSR w organizacji były kwestie realizacji wybranych Celów Zrównoważonego Rozwoju (SDG’s). W tym roku postanowiono skoncentrować się na pytaniach dotyczących projektów związanych z inicjatywami na rzecz przeciwdziałania ekonomicznym i społecznym skutkom pandemii oraz działań na rzecz ograniczenia negatywnego wpływu na środowisko naturalne i klimat.

- Obecność w tegorocznej edycji zestawienia podkreśla, że pozostajemy przy priorytetach środowiskowych! Działania z zakresu zrównoważonego rozwoju, które realizujemy są dostrzegane przez rynek. Dla Hochland Polska to kolejna nagroda w tym roku, wcześniej dostaliśmy Laur Klienta 2021 w kategorii Ekologiczne strategie. Nasze praktyki zostały też zakwalifikowane do dobrych praktyk rynkowych i opublikowane przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Zaangażowanie w obszar zrównoważonego rozwoju jest jednym z naszych priorytetów w ramach realizowanej strategii na kolejne lata - podsumowuje Jacek Wyrzykiewicz, PR & marketing services manager w Hochland Polska.

Joanna Hamdan 12570 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.