Wolt podgrzewa piłkarskie emocje

Platforma do zamawiania jedzenia zaprasza użytkowników do udziału w promocjach, przygotowanych z okazji Mistrzostw Europy.

- Chcemy, aby wszyscy kibice mogli w pełni celebrować święto sportu i aby nawet w najbardziej ekscytujących momentach rozgrywek, mogli się delektować dobrym jedzeniem, czy sięgać po tradycyjne przekąski - mówi Marcin Malec, marketing specialist w Wolt Polska.

I dodaje, że poza stałą ofertą, Wolt przygotował szereg promocji, które stwarzają okazję do zamówienia dania ze swojej ulubionej restauracji, a równocześnie wygrania kuponów rabatowych.

- Nasze propozycje są doskonałym rozwiązaniem dla osób ceniących wygodę i komfort dostaw, które dodatkowo chcą się świetnie bawić i zdobywać nagrody. Zwłaszcza, że z nami każdy wygrywa - zaznacza Marcin Malec.

Ofertę Wolt otwiera propozycja specjalnych zestawów na każdy mecz rozgrywany przez Polaków. Wystarczy wejść w aplikację, gdzie na fanów czekają mistrzowskie dania przygotowane przez szefów kuchni z najlepszych restauracji. Tym, którzy potrzebują dodatkowego dreszczyku emocji do gustu przypadnie zabawa z typowaniem wyników. Zasada jest prosta - pod postami publikowanymi w social media Wolt, w dniu danego meczu, trzeba obstawić jego wynik. Każdy, kto wytypuje poprawnie, otrzyma 20 zł do wykorzystania na platformie Wolt. Listę zamyka zaś prawdziwie mistrzowskie wyzwanie, bo kto nie marzy o hat-tricku. Ten, oferowany przez Wolt, ma wartość 50 zł. Żeby go ustrzelić należy w dniach meczy Polaków złożyć zamówienie za pośrednictwem platformy. Każdy, kto ich dokona, otrzyma 50 zł do wykorzystania na Wolt. Piłkarska promocja obowiązuje we wszystkich miastach, w których Wolt świadczy swoje usługi, a jej szczegóły dostępne są na wolt.com.

Obecnie w Polsce Wolt rozwozi dania w 11 miastach. Niebieskich kurierów można spotkać również na ulicach ponad 130 miast w 23 krajach w Europie i Azji. Dostawy Wolt realizowane są za pomocą rowerów, skuterów i samochodów. Aplikację Wolt można pobrać z Google Play lub App Store.

Joanna Hamdan 12570 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.