Hit Handlu: są już wyniki

Oto jest, nasze coroczne badanie najlepiej sprzedających się produktów w małych sklepach. Świętujemy wraz z producentami i dostawcami najlepszych produktów i usług na potrzeby detalistów. Gratulujemy!

Na początek krótko o naszym plebiscycie Hit Handlu. Świadomi tego, jak postrzegane są niejedne branżowe nagrody, oddaliśmy te nasze w ręce dwóch niezależnych firm badawczych. Najpierw CMR zrobił dla nas analizę 540 mln (!!!) paragonów, czyli zapisów transakcji zrealizowanych od kwietnia 2020 r. do marca 2021 r. w sklepach do 300 mkw. W ten sposób analitycy firmy wyłonili trzy najlepiej sprzedające się produkty w 66 kategoriach. Później ankieterzy drugiego instytutu badawczego Brainlab ruszyli do telefonów. Porozmawiali łącznie w maju 2021 r. z 1050 detalistami (kierownikami i właścicielami sklepów) z całej Polski. Pytali ich, który z trzech produktów (w danej kategorii) sprzedaje się u nich najlepiej. Dodatkowo w tym roku prosili o wskazanie, z którym ubezpieczycielem, bankiem, firmą telekomunikacyjną współpracują (bądź chcą współpracować), a także którą markę samochodu dostawczego wybrali (bądź zamierzają wybrać) na potrzeby prowadzonego biznesu. Oprócz wskazań konkretnych dostawców mamy jeszcze komplet odpowiedzi na najważniejsze pytanie: dlaczego. A więc za co mały i średni biznes, bo o takim mowa, ceni owe firmy. Redakcyjnie nie mogliśmy się oprzeć, by nie docenić też innych, nietuzinkowych i skutecznych działań producentów FMCG. Tak wybraliśmy pięć firm, które otrzymały nagrody specjalne. Jak zawsze pozostaje na koniec kwestia – co dalej. Co z tą wiedzą i z tymi wynikami zrobić, jakie tendencje rysują się na horyzoncie i jak najlepiej wykorzystać je na potrzeby prowadzonego biznesu. O to również zadbaliśmy i prezentujemy w naszym raporcie – do pobrania, wraz z listą zwycięzców na stronie: http://hithandlu.pl/ oraz w najnowszym wydaniu miesięcznika "Handel", który właśnie trafił na rynek. Raport Hit Handlu można pobrać także tu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.