Tarczyński zaskakuje oryginalnym spotem

Producent po raz kolejny rusza z ogólnopolską kampanią reklamową.

Najnowszy spot zrealizowany w spektakularnym, filmowym stylu – będzie emitowany we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych m.in. podczas najważniejszych meczów rozpoczynających się piłkarskich mistrzostw. Kampania obejmie także kanały digital i sieci kinowe.

Barwne i humorystyczne spoty stały się już specjalnością marki. Najnowsza produkcja nawiązuje do motywu międzynarodowego, który znamy z wcześniejszych reklam Tarczyńskiego. W poprzednich spotach przekąskami polskiego producenta z uznaniem delektowali się już Brytyjczycy, Niemcy i Japończycy. Tym razem bohaterami spotu zostali… francuscy muszkieterowie!

Jak podają przedstawiciele firmy, tym razem jednym z założeń najnowszej kampanii jest komunikacja różnorodności wyboru pod hasłem „Kabanosy dla wszystkich, przekąski dla każdego”. W spocie – oprócz mięsnych kabanosów – pojawi się także ich innowacyjna wersja „Bez kęsa mięsa” z nowej linii Rośl-Inne.

Działaniom reklamowym tradycyjnie towarzyszyć będzie zwiększona ekspozycja produktów Tarczyński w sklepach stacjonarnych i punktach sprzedaży.

Reklama została wyprodukowana przez Papaya Films na podstawie kreacji przygotowanej przez agencję Red8. Reżyserem reklamy jest Piotr Janowski a operatorem Michał Englert.

Joanna Hamdan 12371 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.