Oreo świętuje Dzień Ojca

Z okazji nadchodzącego wydarzenia, marka prezentuje własny sposób na wspólne świętowanie i zaskakuje konsumentów.

W ramach organizowanej przez markę promocji, można otrzymać 60-dniowe kody zasilające w aplikacji Empik Go, które dają dostęp do dedykowanego abonamentu Oreo, zawierającego ponad 300 darmowych pozycji w formie audiobooków i ebooków.

Aby wziąć udział w akcji wystarczy do 30 czerwca dokonać zakupu wybranego produktu Oreo objętego promocją, na przykład ciastek Oreo Original czy Oreo Golden i zachować oryginał dowodu zakupu. Następnie należy wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie internetowej www.oreodzienojca.pl, gdzie dostępny jest również regulamin akcji wraz z wykazem produktów, biorących udział w promocji.

Kampania Oreo realizowana z okazji Dnia Ojca, wspierana jest działaniami digitalowymi. Dodatkowo, marka obecna jest również na platformach internetowych i w salonach Empik, w których zostanie przeprowadzony sampling produktów.

Za strategię komunikacji, zakup i planowanie mediów oraz koordynację działań digitalowych odpowiada Dom mediowy Mindshare. Kreacje digitalowe zostały stworzone przez agencję Carla Zuri. Nad przebiegiem akcji promocyjnej czuwa agencja Advalue, a komunikacją PR zajmuje się Big Picture.

Joanna Hamdan 12371 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.