Studio Snickers® i Jürgen Klopp

Wspierają wydarzenia na boisku.

W najbliższych dniach Europą zawładną wielkie piłkarskie emocje.

Kibicować sportowym zmaganiom drużyn będą setki tysięcy Polaków – a razem z nimi marka Snickers®.

Z początkiem czerwca na europejskich rynkach ruszyła kampania batonów z udziałem znanego trenera piłki nożnej – Jürgena Kloppa. W Polsce internetowa kampania będzie trwać do początku lipca. Przygotowane zostały specjalne formaty video 6’, 10’ oraz 15’, które pokazują jak football, nawet ten w wersji miniaturowej, może emocjonować kibiców. Kreacjom video towarzyszyć będą statyczne wersje pokazujące paletę piłkarskich emocji, na które zaradzić może nie kto inny jak baton Snickers®.

Oprócz działań z Jürgenem Kloppem, marka Snickers® postanowiła zaangażować fanów piłki nożnej i wspólnie z nimi przeżywać sportowe emocje. Dlatego trzy warianty produktowe Snickers® zmieniają się w… komentatorów sportowych, którzy w żartobliwy sposób podsumowują wydarzenia z boiska.

Każdy z batonów ma inny sposób relacjonowania tego, co się dzieje na murawie. Łączy je jednak to, że od razu zauważą kto był głodny w danej akcji, a kto nasycony i gotowy do zdobywania bramek.

Kampania odbywać się będzie przede wszystkim przy użyciu social mediów, a poprzedzać ją będą materiały video prezentujące każdego z komentatorów pokazywane w formie 30’ reklamy oraz 6’ krótkich form video.

Kampanię z Jürgenem Kloppem przygotowały The Marketing Arm oraz BBDO Düsseldorf. Lokalne działania koordynuje agencja Brandcomm. Za zakup mediów odpowiedzialny jest Mediacom.

Joanna Hamdan 12371 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.